Ahududulu Yaş Pasta Tarifi

Okunma Ahududulu Yaş Pasta Tarifi Okunma Sayısı Yorumlar Ahududulu Yaş Pasta Tarifi Yorumlar Tarih Ahududulu Yaş Pasta Tarifi Eklenme Tarihi

Benzer Tarifler

Ahududulu Yaş Pasta Tarifi Yapılışı

ahududulu yas pasta 250x200 Ahududulu Yaş Pasta Tarifi

Ahududulu Yaş Pasta Tarifi : Canınız yaş pasta çekti, canınız sürekli her yerde bulabildiğiniz çilek ve muz gibi meyvelerden sıkıldı ise size ahududulu yaş pasta tarifi.

Ahududulu Yaş PastaMalzemeleri:

- Hazır ahududulu sos
- Ahududu

Yaş Pastamızın Yapılışı :

Büsküvilerimizi ezerek un haline getiriyoruz ve eritilmiş yağ ile karıştırıyoruz. Daha sonra hazırladığımız bu karışımı, kelepçeli kalıbın tabanına yayıyoruz. Hazır almış olduğumuz meyveli rulo keki dilimleyip kelepçeli kalıbın kenarlarına diziyoruz. Muhallebi için gerekli olan malzemeler pişirilir ve ılıdıktan sonra içine krem şanti toz halde ilave edilip çırpıyoruz. Muhallebiyi, bisküvilerin üzerine döküyoruz. Hazır sos da muhallebinin üzerine döküldükten sonra bol ahududu ile süslüyoruz. Servis yapma zamanı pastamızı kelepleki kalıptan çıkartıp dilimliyoruz. Eğer bu pastamızı vişneli yapmak isterseniz hazır sos yerine bir bardak vişne suyu, bir yemek kaşığı mısır nişastası ve bir yemek kaşığı şekeri pişirilerek hazırladığımız sosu muhallebinin üzerine döküp pastanın üzerinide bol vişneyle süslüyoruz.