Fırında Alabalık Tarifi

Okunma Fırında Alabalık Tarifi Okunma Sayısı Yorumlar Fırında Alabalık Tarifi Yorumlar Tarih Fırında Alabalık Tarifi Eklenme Tarihi

Benzer Tarifler

Fırında Alabalık Tarifi Yapılışı

firinda alabalik tarifi 250x187 Fırında Alabalık TarifiFırında Alabalık Tarifi : Alabalık ülkemizde en çok sevilen balıktır. Hele birde taze ise üstelik birde havuz değilde gerçek derelerde yaşayan kırmızı benekli alabalık ise değmeyin keyfine. Alabalığın yemek kısmındaki en önemli olay taze olmasıdır. Eğer sizde alabalığı seviyor iseniz buyrun size fırında alabalık tarifi.

Malzemelerimiz (4 kişilik) :
- 4 adet alabalık
- 2 adet iri domates
- 1 adet soğan
- 1 adet limon
- Yarım çay bardağı zeytin yağı
- Tuz
- Karabiber
- Maydanoz
- Kaşar peyniri
- İsteğe göre tereyağı

Fırında Alabalık Tarifi :
- Balıklarımızın sırt ve üst kısmını bıçak ile ince çizik şeklinde kesiyoruz,
- Maydanoz ve soğanı doğrayıp, balığın karnına güzelce diziyoruz,
- Patateslerimizi daire şeklinde doğruyoruz,
- Balıklarımızı daha önce yağladığımız borcam yada fırın tepsimize diziyoruz,
- Fırınımızın ızgara kısmına patateslerimizi diziyoruz.
- Balıklarımızı 200 derecede ısıttığımız fırınımızda 20 dakika kadar pişiriyoruz.
- Rendelediğimiz kaşar peynirimizi balıkların üstüne serpiyoruz ve eriyene kadar fırından çıkartmıyoruz,
- Kaşar peynirimiz eridikten sonra kızarttığımız patateslerimizi, maydanoz ile tabaklarımızı süsleyerek balıklarımız afiyet ile mideye indiriyoruz