Fırında Palamut Tarifi

Okunma Fırında Palamut Tarifi Okunma Sayısı Yorumlar Fırında Palamut Tarifi Yorumlar Tarih Fırında Palamut Tarifi Eklenme Tarihi

Benzer Tarifler

Fırında Palamut Tarifi Yapılışı

firinda palamut 250x187 Fırında Palamut TarifiFırında Palamut Tarifi : Palamut kış aylarının vazgeçilmezi bir balık. Fiyatının ucuz olması lezzetinin damak tadımıza uygun olması bizi palamuta çok daha fazla yaklaştırmakta. Palamutun en lezzetli hali ise fırında palamut. Sizlerle fırında palamut tarifini paylaşıyoruz.

Malzemelerimiz :

• - 4 adet palamut (irilerinden seçiyoruz)
  • - 3 adet domates
  • - 2 adet beyaz soğa
    - 3 adet yeşil biber
    - 2 adet limon
    - Zeytinyağı
    - Karabiber, nane ve tuz

Yemeğimizin Yapılışı :
Palamutlarımızı güzelce temizledikten sonra dilimliyoruz. Dilimlerimizin iyi pişmesi ve dağılmaması için palamutlarımızın iri olmasına önem veriyoruz. Palamutlarımızı fırına vermeden önce bir tavada kızartırsanız daha lezzetli bir tadı olacaktır ancak yağda kızartma istemiyorsanız direk fırınlama için yapılacak işlemlere geçebilirsiniz. Öncelikle yağladığımız tepsimize balıkları diziyoruz. Palamutlarımızın üzerine dilimlediğimiz domatesleri ve soğanları diziyoruz. Soğanların üzerine yeşil bibelerimizi, karabiber ve nanemizi yerleştiriyoruz. Eğer dilerseniz balıklarımızın altına ve üstüne patates dilimleyerek koyabilirsiniz. Hazırladığımzı tepsimizi fırına sürüyoruz. Palamutlarımızın piştiğine emin olduğunuzda fırından palamutlarımızı alıyoruz ve Afiyet Olsun…